Prima pagină > Fără categorie > 2012 in review

2012 in review

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2012 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

4,329 films were submitted to the 2012 Cannes Film Festival. This blog had 36,000 views in 2012. If each view were a film, this blog would power 8 Film Festivals

Click aici pentru a vedea raportul complet.

Categorii:Fără categorie
  1. Radu Portocala
    03/01/2013 la 15:03

    Stimate Domnule Chirac,
    Am descoperit blog-ul Dumneavoastra acum citeva luni cind redactam notele care urmeau sa insoteasca un text despre familia mea. Portocalii au locuit la Ramnicu Sarat cam din 1822 pina in 1882 (si poate mai tirziu prin descendenta feminina). Textul amintit mai sus – un rezumat genealogic – a fost scris de stra-unchiul meu, generalul Niculae Portocala si a aparut recent in Analele Brailei (nr. 12/2012). Daca credeti ca v-ar putea interesa, e de ajuns sa-mi trimiteti o adresa e-mail si vi-l expediez, impreuna cu citeva fotografii din „perioada ramniceana”.
    Cu cele mai bune ginduri,
    Radu Portocala

    • 03/01/2013 la 15:10

      Stimate domnule Radu Portocală,

      Mă interesează orice este legat de Râmnic, cu atât mai mult secolul XIX, despre care nu am prea multe date. Chiar în acest moment cercetez câteva numere din „Gazeta săteanului”, revista râmniceană de la sfârşitul veacului XIX. Fotografiile vechi mă fascinează. Iată adresa mea: chiracrazvan@yahoo.com.

      Cu stimă, Răzvan Theo Chirac

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

